Verlate verjaardag & Dubai Tennis Championships - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Marieke en Jeroen - WaarBenJij.nu Verlate verjaardag & Dubai Tennis Championships - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Marieke en Jeroen - WaarBenJij.nu

Verlate verjaardag & Dubai Tennis Championships

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke en Jeroen

06 Maart 2008 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Gisteren werd Jeroen op zijn werk verrast met luidzingende collega’s wegens zijn verjaardag van vorige week. Binnengelokt voor een meeting met de baas, begonnen alle collega’s ‘Happy Birthday’ te zingen, waarna de 2 Nederlandse collega’s er een ‘Lang zal die leven…’ erachteraan gooiden……De chocoladetaart met tekst ‘Jeroen’s delayed birthday’ maakte het feest compleet.

Sommige dingen zijn dus niet duur in Dubai en wel erg gaaf! Gisteren zijn we dus naar de Dubai Tennis Championships geweest. Een leuk tennisgebeuren in een niet al te groot stadion met een zeer gezellig park met eettentjes eromheen. Kaartjes krijgen voor de heren was moeilijk (helemaal uitverkocht) maar het is ons gelukkig toch gelukt, wij mazzelaars…..! Voor omgerekend ongeveer 9 euro mag je dan de hele dag vanaf 14.00 uur daar naar alle wedstrijden kijken. 9 euro ja!!! En dan te bedenken dat 8 spelers van de top 10 aanwezig waren, haha! Jammer dat de nummer 1 van de wereld, Roger Federer er de dag van tevoren uitgevlogen was…. Maar goed, toch een erg leuke dag gehad. Voor de liefhebbers: we hebben de wedstrijden Nadal - Ledovskikh, Djokovic – Santoro, Roddick – Mathieu, Murray-Verdasco grotendeels gezien. Van de wedstrijden Ferrer – Rochus en Davydenko – Hernych hebben we een stukje gezien. Ik denk dat er n u wel een aantal mensen erg jaloers worden, hihi, daarom noem ik ook de namen van de tennisspelers er expliciet bij… (zal jullie namen niet noemen, Maaike en Ilse… oeps sorry, mislukt
:-)

Groeten en tot snel!

• 06 Maart 2008 - 20:35

Ilse:

Ha,ha, Mojoie...ik hoop dat je er van genoten hebt, want misschien kunnen we dan een keer samen in Nederland naar het ABNAMRO-toernooi of een ander groot toernooi? Gek hè dat je de hele dag naar het zelfde kan kijken en dat het dan toch nog leuk blijft?! Hoe was Nadal?

Groetjes en tot binnenkort!
    Ilse

• 09 Maart 2008 - 13:24

Maaike:

grrrr :(
    wel errug vet... ik ga er van uit, dat als ik langskom (stel dat dat nog gaat gebeuren), er ook van die leuke excursies geregeld gaan worden :p !!!

Groetjes, Maaike

• 09 Maart 2008 - 20:16

Christa:

Ook nog gefeliciteerd Jeroen, de snoepzak ligt hier klaar :)
    Wij zijn nu al tussen alle regenbuien door begonnen met buitentrainen...zal je gaan missen :) maar gaan dit jaar met 4 heren van start dus zal wel goed komen:)