alaaaaafff! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Marieke en Jeroen - WaarBenJij.nu alaaaaafff! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Marieke en Jeroen - WaarBenJij.nu

alaaaaafff!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke en Jeroen

02 Februari 2008 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

hallo allemaal,

Hier vanuit het zonnige Dubai willen wij jullie allemaal een geweldig carnaval toewensen! wel erug jammer hoor dat wij dit jaar niet 'live' van de partij kunnen zijn! Nu moet ik toch een afvaardiging sturen om dat biertje van mij op te drinken en die sleutel te halen!

Veel plezier allemaal en niet te veel biertjes drinken he, das dan weer niet zo goed voor de volgende dag :-)
oke, de alllleeeerrrlaatste dan......

geef de prins unnne vette pakkerd van mij!

Alaaaaafffff!

  • 02 Februari 2008 - 11:00

    Sonja:

    Alaaf!!!
    Ja, dat met die biertjes komt wel goed de komende dagen...! Kunnen jullie er in Dubai ook eentje pakken, of is alcohol een moeilijk onderwerp in Dubai?

    Doeiii

  • 03 Februari 2008 - 10:27

    Bapke En Harm:

    We hebben een sleutel! Extra dan, voor jou. Een mooie, beetje ikea-groen dit jaar. hij is weer mooi.Mooi model ook weer. Kortom als iets goed bevalt moet je er niet van afwijken......... Nu kun jij je wel een voorstelling maken van 'de sleutel' van de kruikenstad. En ik drink niet te veel, 1 schrobbelertje om de caranaval met rens te openen en harm wat biertjes. Ben er nog niet spontaan van gaan bevallen............ Misschien direct met de optocht........
    gr bapke en harm X

  • 08 Februari 2008 - 09:22

    Ilse:

    Hoi Majoie,
    Nu heb je wel een uitgelezen kans om vast un mooi pakske voor volgend jaar uit te zoeken (ga als sjeik!). De Daan is 2 dagen (meer dan d'r mama) als clowntje carnaval gaan vieren op het kinderdagverblijf. Ik bij de GGz ben spaarzaam met de vakantiedagen, want dat zijn er niet zo veel zoals je weet.

    Groetjes en tot lees maar weer. Volgens mij vermaak je je wel daar in die zandbak!

    x ilse

  • 13 Februari 2008 - 10:22

    Tanta Els:

    Carnaval is nu al weer heeeeel lang voorbij! Mijn p.c. lag er helemaal uit..., tot vandaag. Ik moet sparen voor een nieuwe want dat hij weer aan de praat kwam was bijzonder! Jeroen mag ik snel horen of jullie en in welke periode naar nederland komen. Je weet dat ik iets wil regelen voor de neven en nichten + wie erbij horen.....tijd dringt dan wel... Als je onverhoopt niet kunt toch graag reactie... (Joris en Els zijn tijd en ticket gebonden net als jullie! Maak het goed en vier de dagen...
    Groet van tante Els weer bereikbaar,,,houdoe wor...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2009

The day after……

11 November 2008

Kamperen in the middle of nowhere

17 September 2008

Gewoon even boodschappen doen

12 Augustus 2008

Update uit de oven

06 Juli 2008

Dagje rijbewijs
Marieke en Jeroen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 47029

Voorgaande reizen:

27 December 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: